Skocz do zawartości

Szefowa wszystkich

Członkowie
  • Liczba zawartości

    200
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Szefowa wszystkich

  1. Co ty gadasz... przecież przepisy PN-N-01 256-5. jasno wskazują co ile powinny być umieszczane lampy.
  2. Hmm weszłam na stronę ,ale coś ten formularz wydaje mi się taki nijaki,nie ma tu najważniejszych zawodów, tylko kilka..
  3. Zdecydowanie w miejscu gdzie są ludzie, by było to widoczne, w miejscu oświetlony, w miejscu gdzie ludzie zwrócą na to uwagę, najlepiej jakieś drzwi, szatnia, w pokoju socjalnym...
  4. Mi łatwo idzie ORZ głównie metodą pięciu kroków, reszta jest dosyć trudna dla mnie...
  5. o chyba wszystko zależy od szefa, na pewno nadgodziny można traktować jako pewną dodatkową prowizję finansową...
  6. Na pewno znajdziesz jakieś materiały w sieci, zdecydowanie warto poszukać czegoś tutaj w sklepie. Coś kiedyś rzuciło mi się coś w oczy.
  7. Dokładnie! Właśnie na tym blogu znalazłam dużo cennych informacji.
  8. Oczywiście, że musisz zapoznać pracowników z regulaminem i instrukcją. Każda zmiana musi być sygnalizowana, do dwóch tygodni mogą wejść w życie nowe przepisy w regulaminie.
  9. 50 lat, kolego, tak długo trzeba przechowywać informacje...
  10. Stres - Zbyt duże wymagania w stosunku do możliwości kuriera. Praca w nocy i w godzinach nadliczbowych. Pośpiech.Wypadek drogowy - Zbyt szybka i nieuważna jazda, brawura, lekceważenie niebezpieczeństwa, złe warunki drogowe, śliska nawierzchnia, silny wiatr, niesprawny samochód, zmęczenie nieprzestrzeganie przepisów ruchu drogowego.
  11. Takie osoby mogą się pociąć niechcący, oparzyć gorącymi potrawami bądź napojami, mogą się poślizgnąć na śliskiej podłodze, no i sam stress i nie przespane noce, jeśli ktoś pracuje na zmiany nocne.
  12. A szkoda, bo całkiem fajna ta metoda i wygodna.
  13. Wydaje mi się ,że takie uzasadnienie dotyczy np. śmierci kogoś z rodziny pracownika. Lub Nagły wypadek kogoś bliskiego, to są takie sytuacje, gdzie pracownik musi wyjść z pracy, może jakieś zeznania na policji.
  14. "Pracodawca ma obowiązek wynikający z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) – dalej k.p. zastosować odpowiednie środki zapobiegające wypadkom przy pracy. Również polityka bhp wynikająca z PN- N -18001:2004 System zarządzenia bezpieczeństwem i higiena pracy. Wymagania powinna zawierać sposoby zapobiegania wypadkom przy pracy. Program zapobiegania wypadkom może być dokumentem świadczącym o podjęciu takich działań. Pracodawca powinien ocenić, czy liczba wypadków zaistniałych w zakładzie pracy wymaga stosownych działań w celu jej zmni
  15. Taką samą, jak w przypadku zwykłego pracownika. Nie ma to różnicy, musi być protokół, notatka, opinia świadków i samego poszkodowanego.
  16. Pracodawca, określając zasady użytkowania danego środka ochrony indywidualnej przez pracownika, w tym wykonywanie kontroli i konserwacji, powinien korzystać z instrukcji uzyskanej od producenta danego środka ochrony indywidualnej. Instrukcja powinna być zrozumiała dla pracowników. Najlepiej by było gdybyś miała osobną teczkę ,folder w komputerze, co umożliwi Ci łatwe i szybkie sprawdzenie dokumentu. Pojawia się pytanie czy BHPowiec lub kadry/ księgowość nie może za Ciebie prowadzić takich dokumentów?
  17. Na pewno z 10 lat. Już były tutaj wcześniej takie tematy poruszane. Lepiej taką dokumentacje przechowywać w komputerze. Na osobnym dysku.
  18. Tygodniowy? to chyba nie bardzo przy umowie zlecenie...
  19. Zdecydowanie, na pewno taka osoba musi mieć jakieś szkolenie, nie może być tak, że pracujesz w takim miejscu i nie masz wstępnego szkolenia. Ryzyko zawodowe hmmm no na pewno jakieś choroby, uczelnia..
  20. Mail wystarczy, ale lepiej w tym przypadku zrobić jakąś videokonferencje np. przez Skype, bo maile mogą wpaść do spamu, ktoś nie odczyta, może być z tym większy problem... zdecydowanie...
  21. Niby po dwóch tygodniach, natomiast sądzę, że to jest dosyć skomplikowane. Ponieważ każdy w zakładzie pracy stosuje to jak chce....
  22. Tu szczegółowe informacje, jak dostać odszkodowanie: http://www.zus.pl/default.asp?id=402&p=4&idk=
  23. Za drogę do pracy lub z pracy uważa się oprócz drogi z domu do pracy lub z pracy do domu również drogę do miejsca lub z miejsca: innego zatrudnienia lub innej działalności stanowiącej tytuł ubezpieczenia rentowego; zwykłego wykonywania funkcji lub zadań zawodowych albo społecznych; zwykłego spożywania posiłków; odbywania nauki lub studiów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z naszego forum dyskusyjnego należy zaakceptować regulamin oraz Politykę prywatności znajdujące się pod adresem: Regulamin oraz Polityka prywatności