Skocz do zawartości

byern

Członkowie
  • Zawartość

    19
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Nie wyróżnia się

O byern

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Zanim kierowca nabędzie uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi, musi przejść szereg szkoleń, w których zarówno kwestie bhp, udzielania pierwszej pomocy są dosyć dokładnie omawiane. Poza tym praca kierowców definiowana jest przez tachograf, który steruje rytmem pracy, odpoczynku. Dlatego tak istotna sprawą jest zaplanowanie pracy w taki sposób, aby można było ogarnąć sobie wcześniej parkingi i miejsca postoju. Odsyłam w tym celu do https://transparking.eu/blog/bezpieczny-ladunek-to-zdrowy-sen-sprawdz-liste-strzezonych-parkingow-w-niemczech-francji-belgii-oraz-hiszpanii-i-spij-spokojni Witryna z listą strzeżonych parkingów w najpopularniejszych krajach tranzytowych.
  2. Jeżeli istnieje ryzyko porażenia prądem, to stosuje się substancje, które nie przewodzą energii elektrycznej. Stosuje się gaśnice proszkowe lub ewentualnie specjalną pianę. Specyfikacja tego rodzaju gaśnic dostępna jest pod linkiem: https://www.egsystem-sklep.pl/
  3. Czy planowane są jakieś szkolenia z zakresu wdrożenia certyfikatu ISO 14001:2015 - czyli certyfikatu zarządzania środowiskiem?? Czy ktoś już to może wcześniej przerabiał i byłby w stanie podpowiedzieć co i jak?
  4. Nowoczesne budynki modułowe mają taką konstrukcję, że w zasadzie trzeba dosyć mocno się postarać, aby puścić je z dymem. Często wykonywane są z takich materiałów, aby w maksymalnym stopniu były odporne na zapruszenie ognia. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o te nowe budynki modułowe. Proponuję sprawdzić specyfikację wybranych budynków. Odsyłam jeszcze do tekstu: https://www.wibud.com.pl/budynki-modulowe-gdy-liczy-sie-szybkosc w którym tematyka ta została szerzej opisana.
  5. Jak w temacie, chodzi o kwestie związane z prawem własności nieruchomości. Czy ktoś już to może wcześniej przerabiał? Dodam, że chodzi o nieruchomość, która otrzymaliśmy w spadku, a nie jest do końca określona liczba prawnym spadkobierców.
  6. No właśnie tutaj sobie trochę więcej czytam na ten temat: https://wygodnie.pl/porady/ubezpieczenie-domu-w-budowie-pozwoli-uniknac-strat-finansowych I rzeczywiści tak jest, budowę z pewnych względów warto ubezpieczyć. Oczywiście znacznie również ma cena, i to pewnie ona będzie jednym z kluczowych kryteriów.
  7. Możliwości w tym zakresie jest całkiem dużo. Akurat Kraków to jedno z bardziej turystycznych miast w Polsce, przemysł turystyczny jest tam dobrze rozwinięty. W tym usługi transportowe: wokoło masa atrakcji, góry itd. Proponuję sprawdzić jeszcze na 4transfer.pl Z tego co widzę, to dysponują dosyć rozbudowaną flotą aut o różnych pojemnościach.
  8. Ale są też chyba rozporządzenia które mówią, jak należy postępować, aby było to zgodne z przepisami?
  9. byern

    Sznoprzewody ppoż

    Zapewne montuje takie szynoprzewody oświetleniowe: https://www.egsystem.pl/szynoprzewody.php ??
  10. byern

    Planowanie załadunku

    Możliwości jest całkiem dużo. Najczęściej wykorzystuje się do tego oprogramowanie, przy pomocy którego wybiera się rodzaj auta, rodzaj naczepy a w związku z tym objętość którą można wykorzystać do załadunku. Oprogramowanie pomaga w optymalny sposób zaplanować załadunek, w taki sposób, aby po jego ukończeniu każda wolna przestrzeń została wykorzystana, a przy tym, aby auto i naczepa były odpowiednio wyważone. Przykładem takiego oprogramowania jest GoodLoading
  11. Chodzi o kontener z przeznaczeniem na budowę. Czy są jakieś określone przepisy, wymagania które powinny zostać spełnione?
  12. Mam tutaj na myśli zarówno kominek z otwartą jak i zamkniętą komorą spalania. W jaki sposób obudować i przy pomocy jakich materiałów, aby względy ppoż zostały zachowane. A przecież kominek potrafi rozgrzać się nawet do 400 st C.
  13. Czy ktoś z was przerabiał może ten temat? Czy w trakcie budowy domku warto jest go ubezpieczać? I jeżeli tak, to od jakich zdarzeń?
  14. Jakie normy, jaką specyfikacją powinny charakteryzować się szynoprzewody o zwiększonej odporności na wystąpienie ognia i pożaru?
  15. Czy ktoś przerabiał może tematykę paneli dekompresyjnych i odciążających wybuch? Jak się sprawdzają w praktyce? Mowa o tych wszystkich instalacjach, które są zagrożone wybuchem.
×