Skocz do zawartości

cepelia

Członkowie
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Nie wyróżnia się

O cepelia

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Według mnie też zdecydowanie robotnicze. Świadczy o tym przede wszystkim powyższy cytat, który doskonale opisuje codzienną pracę opiekunki w żłobku.
  2. Czyli nawet jeśli mam zamiar zatrudnić kogoś na np. 1/4 etatu to będzie on miał możliwośc zdobycia niezbędnego doświadczenia?
  3. Zgadzam się, posiadasz wszystko co jest Ci potrzebne do wypełnienia karty. Oczywiście niezbędne będzie jeszcze pozyskanie opinii drugiej osoby, która również wdała się w bójkę. Inaczej nie można zacząć jakiegokolwiek postępowania.
  4. Witam wszystkich, mam jedno pytanie. Jeśli pracownik był zatrudniony przez agencję pracy to kto w takim razie prowadzi postępowanie powypadkowe? Kto będzie zatwierdzał protokół z wypadku?
  5. Cześć! Prosiłabym o radę. Wiecie może jaki jest podział ubrań specjalnych w straży pożarnej? Strony internetowe podają aż 6 typów, przy czym PN-EN 469-2014-11 TYLKO DWA TYPY!!!.
  6. Hej, hej! Chciałam zapytać czy prawo zabrania spisywania osób upoważnionych do pierwszej pomocy i ewakuacji na jednym i tym samym dokumencie? Zupełnie nie mam pojęcia.
  7. Mój pracownik zażyczył sobie krzesło wspierające odcinek szyjny i głowę, bo podobno ma takie zalecenie od fizjoterapeuty. Ja nie wiem co z tym zrobić - kupić czy wysłać go najpierw na badania okresowe? Przyznam, że takie krzesło to dość spory wydatek...
  8. Hej chciałam zapytać o pewną kwestię. Jaki ciężar przypada na każdego pracownika podnoszącego np. 150 kg przedmiot? Jak mam to ocenić i wykazać?Powiedzmy, że 3 pracowników podnosi rękoma, a jeden drążkiem z dźwigni. Pomóżcie, bo nie wiem jak to wyliczyć!
  9. Hej! Słuchajcie mam pewien problem. W ocenie ryzyka zawodowego na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe jest pytanie czy podłoga jest wykonana z materiałów elektrostatycznych. Ja niestety nie mam pojęcia czy tak jest, bo jedynie wynajmuje pomieszczenie, a właściciel nie wie nic tymbardziej. Co robić?
  10. Cześć wszystkim! Chciałam zapytać o pewną kwestię. Zapoznałam pracownika z oceną ryzyka zawodowego i on podpisał oświadczenie. Czy inspektor BHP też musi podpisać takie oświadczenie? Jest członkiem komisji, która dokonała tej oceny i sporadycznie jeździ samochodem służbowym.
  11. Oceny stopnia uszczerbku na zdrowiu oraz jego związku z wypadkiem przy pracy lub chorobą zawodową dokonuje się po zakończeniu leczenia i rehabilitacji.
  12. Przepisy bhp nie określają szczególnej procedury postępowania w razie wypadku przy pracy studenta odbywającego praktyczną naukę zawodu u pracodawcy.
  13. Mam podobne pytanie. Jestem grafikiem freelancerem i do tej pory pracowałem w różnych firmach albo na podstawie cowrokingu. Teraz chciałbym przejść na swoje i zarabiać w stu procentach jako freelancer. Nie wiem jednak jakie warunki musze spełnić, żeby móc pracować w domu. Chcę założyć działalność gospodarczą, ale niemożliwe jest dla mnie obecnie wynajęcie biura czy powierzchni biurowej z biurkiem jedynie. Proszę o jakieś podstawy prawne i porady bo chciałbym rozpocząć jak najwczesniej.
  14. Ja zdecydowanie nie uznawałabym tego za wypadek przy pracy. Mogłyby się wypowiedzieć jeszcze inne osoby, ale dla mnie to nie jest spowodowane przyczyną zewnątrzną za którą mógłby odpowiadać pracodawca czy zakład pracy. Ciąża nie jest czymś co zostało spowodowane przez zakład pracy tak jak np. uszkodzenie maszyny, śliska podłoga, nierówny podest itd. Dla mnie nie ma tutaj wypadku przy pracy i bardzo bym się zastanowiła zanim bym uznała go za taki. Kobieta oczywiście dopiero co dowiedziała sięo ciąży, ale omdlenia w czasie ciąży to bardzo czesta sprawa.
  15. Stanowisko telepracy w domu powinno zatem spełniać następujące, podstawowe warunki: - dostęp do systemu teleinformatycznego, - odpowiednia powierzchnia, - ergonomiczne wyposażenie - wygodny fotel, biurko, odpowiednie oświetlenie, wentylacja, - zapewnione bezpieczeństwo pracownika, danych i wyposażenia, - izolacja od czynników rozpraszających (domownicy, zwierzęta domowe, hałaśliwy sąsiad), - ochrona domowników przed zakłóceniami powodowanymi przez telepracownika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...