Betterthanu 0 Napisano 2 Listopada 2017 Share Napisano 2 Listopada 2017 Witam! Chciałbym prosić państwa o opinie na poniższy temat. W firmie w której pracuje, oprócz podstawowej formy zatrudnienia tj. umowy o prace, część pracowników zatrudniona jest na umowę-zlecenia. Z tym, że część z nich ma podpisaną bezpośrednią umowę z" moją" firmą, a część ma podpisaną umowę z firmą pośredniczącą . a firma ta z moim zakładem pracy. W związku z tym mam pytanie. Kto powinien sporządzać "Kartę wypadku" w przypadku wypadku w pracy lub w drodze do z pracy pracownika który wykonuje prace na rzecz mojej firmy ale jest jest zatrudniony przez firmę pośredniczą? Odnośnik do odpowiedzi
Rafał Wielgus 106 Napisano 2 Listopada 2017 Share Napisano 2 Listopada 2017 Wszystkie obowiązki wynikające z Kodeksu Pracy ZAWSZE realizuje się z pracodawcą bez względu na to czy jest pośrednikiem czy firmą "główną" Odnośnik do odpowiedzi
AsystentAsystenta 0 Napisano 3 Listopada 2017 Share Napisano 3 Listopada 2017 Witam - zgodnie z postanowieniem § 7 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28.07.1998r w spr. ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz .......... (Dz. U. z 1998r nr 115 poz. 744 z późn. zmian.) - "Ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, który miał miejsce na terenie innego zakładu pracy, dokonuje zespół powypadkowy powołany przez pracodawcę poszkodowanego. Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi