Betterthanu 0 Napisano 2 Listopada 2017 Zgłoszenie Share Napisano 2 Listopada 2017 Witam! Chciałbym prosić państwa o opinie na poniższy temat. W firmie w której pracuje, oprócz podstawowej formy zatrudnienia tj. umowy o prace, część pracowników zatrudniona jest na umowę-zlecenia. Z tym, że część z nich ma podpisaną bezpośrednią umowę z" moją" firmą, a część ma podpisaną umowę z firmą pośredniczącą . a firma ta z moim zakładem pracy. W związku z tym mam pytanie. Kto powinien sporządzać "Kartę wypadku" w przypadku wypadku w pracy lub w drodze do z pracy pracownika który wykonuje prace na rzecz mojej firmy ale jest jest zatrudniony przez firmę pośredniczą? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Rafał Wielgus 106 Napisano 2 Listopada 2017 Zgłoszenie Share Napisano 2 Listopada 2017 Wszystkie obowiązki wynikające z Kodeksu Pracy ZAWSZE realizuje się z pracodawcą bez względu na to czy jest pośrednikiem czy firmą "główną" Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
AsystentAsystenta 0 Napisano 3 Listopada 2017 Zgłoszenie Share Napisano 3 Listopada 2017 Witam - zgodnie z postanowieniem § 7 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28.07.1998r w spr. ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz .......... (Dz. U. z 1998r nr 115 poz. 744 z późn. zmian.) - "Ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, który miał miejsce na terenie innego zakładu pracy, dokonuje zespół powypadkowy powołany przez pracodawcę poszkodowanego. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.