Skocz do zawartości

wykaz osób - upoważnienie do pierwszej pomocy itd.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 9 months later...

Wydaje mi się, że tutaj nie ma problemu? Z praktyki własnej, w firmie, którą obsługuję mamy dwa różne wykazy, tj. jeden dot. osób wyznaczonych do udzielania pierwszej pomocy, a drugi osób odpowiedzialnych za ewakuację itd. Tego typu rozwiązanie wydaje się po prostu bardziej czytelne, co nie zmienia faktu, iż nie ma przeszkód, żeby te wszystkie osoby znalazły się na jednym wykazie :D

Odnośnik do odpowiedzi

Tak jak kolega powyżej, przepisy tego nie regulują. Kodeks pracy wskazuje wprost.

Art. 2091. § 1. Pracodawca jest obowiązany:

  1. zapewnić środki niezbędne do udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników;
  2. wyznaczyć pracowników do:
  • udzielania pierwszej pomocy,
  • wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników;

 

Reasumując, czy to będzie jeden dokument czy więcej, zależy od Pracodawcy.

Odnośnik do odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z naszego forum dyskusyjnego należy zaakceptować regulamin oraz Politykę prywatności znajdujące się pod adresem: Regulamin oraz Polityka prywatności