Skocz do zawartości

wykaz osób - upoważnienie do pierwszej pomocy itd.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 9 months later...

Wydaje mi się, że tutaj nie ma problemu? Z praktyki własnej, w firmie, którą obsługuję mamy dwa różne wykazy, tj. jeden dot. osób wyznaczonych do udzielania pierwszej pomocy, a drugi osób odpowiedzialnych za ewakuację itd. Tego typu rozwiązanie wydaje się po prostu bardziej czytelne, co nie zmienia faktu, iż nie ma przeszkód, żeby te wszystkie osoby znalazły się na jednym wykazie :D

Odnośnik do odpowiedzi

Tak jak kolega powyżej, przepisy tego nie regulują. Kodeks pracy wskazuje wprost.

Art. 2091. § 1. Pracodawca jest obowiązany:

  1. zapewnić środki niezbędne do udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników;
  2. wyznaczyć pracowników do:
  • udzielania pierwszej pomocy,
  • wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników;

 

Reasumując, czy to będzie jeden dokument czy więcej, zależy od Pracodawcy.

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...