Skocz do zawartości
cepelia

wykaz osób - upoważnienie do pierwszej pomocy itd.

Recommended Posts

Hej, hej! Chciałam zapytać czy prawo zabrania spisywania osób upoważnionych do pierwszej pomocy i ewakuacji na jednym i tym samym dokumencie? Zupełnie nie mam pojęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że tutaj nie ma problemu? Z praktyki własnej, w firmie, którą obsługuję mamy dwa różne wykazy, tj. jeden dot. osób wyznaczonych do udzielania pierwszej pomocy, a drugi osób odpowiedzialnych za ewakuację itd. Tego typu rozwiązanie wydaje się po prostu bardziej czytelne, co nie zmienia faktu, iż nie ma przeszkód, żeby te wszystkie osoby znalazły się na jednym wykazie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega powyżej, przepisy tego nie regulują. Kodeks pracy wskazuje wprost.

Art. 2091. § 1. Pracodawca jest obowiązany:

  1. zapewnić środki niezbędne do udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników;
  2. wyznaczyć pracowników do:
  • udzielania pierwszej pomocy,
  • wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników;

 

Reasumując, czy to będzie jeden dokument czy więcej, zależy od Pracodawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×