Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Rafał2

Jakie są całkowite koszta wdrożenia tej normy?

Recommended Posts

Rafał2    0

Dzień dobry, zastanawiam się, co będzie lepszym rozwiązaniem. Czy skorzystanie z normy ISO 27001 (z tego co widzę to kosztuje około 200zł + koszta dostosowania i wprowadzenia w życie), czy też od razu lepiej skonsultować się z kancelarią i w jej ręce oddać stworzenie polityki bezpieczeństwa i izsi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lady_K    0

Myślę, że lepiej od razu skonsultować się z kancelarią i to jej zlecić stworzenie izsi i polityki bezpieczeństwa. Są nawet kancelarię, które się w tym specjalizują i mają już sporo doświadczenia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam    2

Też od razu skonsultowałem się z kancelarią. Coroczne odświeżanie tej normy wyszłoby mnie znacznie drożej, aniżeli stworzenie tych dokumentów przez kancelarię wraz z modyfikacjami od czasu do czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexis    6

Najgorszy jest ten coroczny audyt, w ten sposób będziemy musieli zapłacić od 100-200 zł/rok. Akurat prawo w tym zakresie zbyt często się nie zmienia, chociaż w 2018 roku na wejść nowa ustawa o ochronie danych osobowych to może się okazać, że trzeba będzie od nowa przygotować dokumenty ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid P    0

Korzystam z kancelarii, jeżeli mogę zaoszczędzić czas i mam pewność, że zrobią to rzetelnie to moim zdaniem nie ma sensu robić tego we własnym zakresie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sławomir.L    0

Dość ciężko samemu stworzyć te dokumenty, chyba że poświęcimy na to kilkadziesiąt godzin, to wtedy możemy mówić, że będą na wystarczającym poziomie. Inaczej nie warto nawet zaczynać, bo po drodze wyjdzie wiele problemów np. jakie zbiory mamy, w jaki sposób powinniśmy je zabezpieczyć etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BnB    2

Warto wspomnieć, że ta norma zmienia się i modyfikuje co jakiś czas .. Dlatego raczej jej nie polecam, bo po 3 latach posługiwać się starą normą nie ma najmniejszego sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArturBejm    2

Wprowadzenie tej normy w życie będzie kosztować od 300 do 600 zł. Kancelaria zrobi Ci to za 600-1200zł, w zależności od tego jaką wybierzesz. Z tego też powodu całkowite koszta wdrożenia mogą być bardzo podobne do tego, co zaoferuje Ci kancelaria. Jednakże warto w tym wypadku pamiętać, iż najlepszym rozwiązaniem jest samemu dostosować tą normę (jeśli czujesz się na siłach). Zajmie to dużo czasu, w szczególności trzeba będzie przeczytać parę poradników GIODO na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dariusz.P    3

U mnie wyszło razem około 600 zł, chociaż nie zatrudniam wielu pracowników bo zaledwie 3. Kupujesz, dostosowujesz, audyt, certyfikat i wszystko gra :) Ponadto dość szybko to trwało u mnie, bo zaledwie 1 miesiąc. Słyszałem, że u innych potrafi to trwać nawet kilka miesięcy ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×