Rafał2 0 Napisano 4 Sierpnia 2016 Share Napisano 4 Sierpnia 2016 Dzień dobry, zastanawiam się, co będzie lepszym rozwiązaniem. Czy skorzystanie z normy ISO 27001 (z tego co widzę to kosztuje około 200zł + koszta dostosowania i wprowadzenia w życie), czy też od razu lepiej skonsultować się z kancelarią i w jej ręce oddać stworzenie polityki bezpieczeństwa i izsi? Odnośnik do odpowiedzi
lady_K 0 Napisano 5 Sierpnia 2016 Share Napisano 5 Sierpnia 2016 Myślę, że lepiej od razu skonsultować się z kancelarią i to jej zlecić stworzenie izsi i polityki bezpieczeństwa. Są nawet kancelarię, które się w tym specjalizują i mają już sporo doświadczenia. Odnośnik do odpowiedzi
Adam 2 Napisano 9 Sierpnia 2016 Share Napisano 9 Sierpnia 2016 Też od razu skonsultowałem się z kancelarią. Coroczne odświeżanie tej normy wyszłoby mnie znacznie drożej, aniżeli stworzenie tych dokumentów przez kancelarię wraz z modyfikacjami od czasu do czasu. Odnośnik do odpowiedzi
Lexis 6 Napisano 9 Sierpnia 2016 Share Napisano 9 Sierpnia 2016 Najgorszy jest ten coroczny audyt, w ten sposób będziemy musieli zapłacić od 100-200 zł/rok. Akurat prawo w tym zakresie zbyt często się nie zmienia, chociaż w 2018 roku na wejść nowa ustawa o ochronie danych osobowych to może się okazać, że trzeba będzie od nowa przygotować dokumenty .. Odnośnik do odpowiedzi
Dawid P 0 Napisano 9 Sierpnia 2016 Share Napisano 9 Sierpnia 2016 Korzystam z kancelarii, jeżeli mogę zaoszczędzić czas i mam pewność, że zrobią to rzetelnie to moim zdaniem nie ma sensu robić tego we własnym zakresie. Odnośnik do odpowiedzi
Sławomir.L 0 Napisano 10 Sierpnia 2016 Share Napisano 10 Sierpnia 2016 Dość ciężko samemu stworzyć te dokumenty, chyba że poświęcimy na to kilkadziesiąt godzin, to wtedy możemy mówić, że będą na wystarczającym poziomie. Inaczej nie warto nawet zaczynać, bo po drodze wyjdzie wiele problemów np. jakie zbiory mamy, w jaki sposób powinniśmy je zabezpieczyć etc. Odnośnik do odpowiedzi
BnB 2 Napisano 10 Sierpnia 2016 Share Napisano 10 Sierpnia 2016 Warto wspomnieć, że ta norma zmienia się i modyfikuje co jakiś czas .. Dlatego raczej jej nie polecam, bo po 3 latach posługiwać się starą normą nie ma najmniejszego sensu Odnośnik do odpowiedzi
ArturBejm 2 Napisano 13 Sierpnia 2016 Share Napisano 13 Sierpnia 2016 Wprowadzenie tej normy w życie będzie kosztować od 300 do 600 zł. Kancelaria zrobi Ci to za 600-1200zł, w zależności od tego jaką wybierzesz. Z tego też powodu całkowite koszta wdrożenia mogą być bardzo podobne do tego, co zaoferuje Ci kancelaria. Jednakże warto w tym wypadku pamiętać, iż najlepszym rozwiązaniem jest samemu dostosować tą normę (jeśli czujesz się na siłach). Zajmie to dużo czasu, w szczególności trzeba będzie przeczytać parę poradników GIODO na ten temat. Odnośnik do odpowiedzi
Dariusz.P 3 Napisano 15 Sierpnia 2016 Share Napisano 15 Sierpnia 2016 U mnie wyszło razem około 600 zł, chociaż nie zatrudniam wielu pracowników bo zaledwie 3. Kupujesz, dostosowujesz, audyt, certyfikat i wszystko gra Ponadto dość szybko to trwało u mnie, bo zaledwie 1 miesiąc. Słyszałem, że u innych potrafi to trwać nawet kilka miesięcy .. Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi