Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Audyt KRI w urzedzie gminy

Recommended Posts

Gość

Czy ktoś z użytkowników przerabiał temat audytu krajowych ram interoperacyjności w urzędzie gminy?, co audytor sprawdzał, czy po kolei z normy ISO 27001? czy może coś nowego?

Proszę o jakieś wskazówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze pamiętam, że znajomy miał kiedyś z tym do czynienia. Wydaje mi się, że sprawdza się wtedy po kolei normy z ISO i nic więcej. Dopytam go jak znajdę chwilę i dam Ci znać, bo nie przypomnę sobie teraz, a w necie nie ma co tego nawet szukać, bo to poważna sprawa i nie warto się źle zasugerować, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem ten temat jako ABI i audytor sprawdzał zgodność po pierwsze dokumentów w urzędzie pod kątem ustawy/rozporządzenia - czy posiadamy legalne dokumenty (politykę/instrukcję) w urzędzie. A następnie czy dane zawarte w dokumentach są wprowadzone w życie i stosowane w praktyce. Oczywiście zwrócił jeszcze uwagę na to, czy czegoś nie pomineliśmy z normy ISO 27001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
O 18.08.2016 at 00:18, Lupo napisał:

Przerabiałem ten temat jako ABI i audytor sprawdzał zgodność po pierwsze dokumentów w urzędzie pod kątem ustawy/rozporządzenia - czy posiadamy legalne dokumenty (politykę/instrukcję) w urzędzie. A następnie czy dane zawarte w dokumentach są wprowadzone w życie i stosowane w praktyce. Oczywiście zwrócił jeszcze uwagę na to, czy czegoś nie pomineliśmy z normy ISO 27001

Jest dokładnie tak jak pisze Lupo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×