HelpDesk
Prawidłowe funkcjonowanie każdej firmy zależy głównie od dostępu do sprawnie działających narzędzi informatycznych. Solidne wsparcie informatyczne tzw. HelpDesk oraz zaplecze IT pozwala firmom, które obsługujemy efektywnie realizować cele biznesowe. Nawet niewielka awaria powoduje spadek operatywności użytkowników i może doprowadzić do utraty korzyści dla przedsiębiorstwa.
Naszym Klientom i ich pracownikom zapewniamy BEZPŁATNE stałe wsparcie informatyczne HelpDesk, polegające na rozwiązywaniu codziennych problemów eksploatacyjnych.
Podczas kontaktu z użytkownikami wykorzystujemy nowoczesne kanały komunikacji, takie jak systemy obsługi zgłoszeń oraz pomoc zdalną. Helpdesk to niezbędne narzędzie, jeśli niezwłocznie potrzebujesz naszej pomocy informatycznej.
Skorzystaj z naszego HelpDesk
Jeżeli nie masz podpisanej z nami umowy na stałą obsłigę IT, to skorzystaj z opcji poniżej, aby zamówić jednorazowe wsparcie HelpDesk.
Wsparcie IT dla naszych klientów
Usługi wchodzące w skład HelpDesk’u są dopasowane do potrzeb Klienta i najczęściej obejmują czynności:
- Wsparcie przy obsłudze wykorzystywanego oprogramowania.
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowego np. programy księgowe, programy ZUS, bazy danych.
- Aktualizowanie stanu zabezpieczeń sprzętu i oprogramowania (aktualizacje systemu operacyjnego, aplikacji, itp.).
- Kopie zapasowe i archiwizacja danych programów, serwerów plików i baz danych.
- Zdalne szkolenie i doradztwo dla użytkowników komputerów.
- Usuwanie awarii sprzętowych i programowych.
- Konfiguracja usług w chmurze.
- Świadczenie pierwszej linii wsparcia IT.
Zalety HelpDesk
- Nielimitowany czasowo dostęp do specjalistów z branży IT.
- Możliwość otrzymania szybkiej pomocy w nawet najbardziej skomplikowanych problemach.
- Funkcjonowanie HelpDesk pozwala skupić się na celu działalności firmy oraz własnych zadaniach w myśl zasady: „skup się na generowaniu zysku, my zajmiemy się informatyką”.
- Dzięki wykorzystaniu HelpDesk’u – cały sprzęt oraz oprogramowanie znajduje się pod stałą kontrolą.
- Optymalizacja wykorzystania zasobów osobowych.
- Doskonalenie wizerunku firmy jako nowoczesnej i dbającej o klienta.
- Obniżenie kosztów.
Do głównych zadań konsultantów takich projektów należy:
- Udzielanie ogólnych porad, np. technicznych, dotyczących produktu lub usługi.
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacji lub skarg oraz ich rejestracja.
- Tworzenie bazy najczęściej zadawanych pytań (FAQ).
- Rejestracja i obsługa korespondencji email.
- Wiele innych.