Skocz do zawartości

Telefix

Członkowie
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Telefix

  1. Ja szkolenie zleciłem kancelarii prawnej, która mnie obsługuje, od razu przy tworzeniu odpowiedniej dokumentacji. Było tak szybciej i od razu wiedziałem na czym stoję. Dostałem krótką informację prawną i na tej podstawie przekazałem dane pracownikom. Jeśli musisz szukać odpowiednich szkoleń, to zapytaj się w pobliskich kancelariach, które specjalizują się w zakresie ochrony danych osobowych. Pozdrawiam
  2. Miałem podobne pytanie, dzięki Monika. Chociaż jesteś pewna, że newsletter nie wymaga osobnej zgody? Moim zdaniem zawsze taka zgoda była wymagana i chyba powinno się tam zaznaczyć wyraźną zgodę użytkownika, a nie usprawiedliwione cele administratora tj. marketing. Pozdrawiam
  3. Sens jest, jeśli dobrze opiszesz strukturę zbioru danych osobowych to będziesz wiedział do jakich danych pracownik rzeczywiście ma dostęp i jakie dane może ze sobą powiązać. Jeśli ktoś chce zarządzać ryzykiem w zakresie danych osobowych, to powinien od tego zacząć ..
  4. Dzień dobry, jaka jest średnia cena za stworzenie obu tych dokumentów? Ostatnia kancelaria proponowała mi 1000zł. Może taniej jest powołać ABI, czy ewentualnie jakieś gotowe wzory za 300-400zł z allegro?
  5. Mógłbym mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób mam spełnić obowiązek kopii danych osobowych, jeśli przetwarzam je w systemie informatycznym (za pomocą programu world ship od UPS do nadawania przesyłek) - przecież nie będę tych danych specjalnie spisywał do innego pliku? W jaki sposób należy spełnić ten obowiązek w takich przypadkach?
  6. My kopie zapasową wszystkich plików robimy za pomocą naszego hostingu. Nikt z nas nawet nie musi o tym myśleć. Jest to szybkie i wygodne rozwiązanie, a do hostingu dorzucamy chyba 30-40 zł/ rok.
  7. Kiedyś zrobiłem ten błąd i dałem 300 zł za politykę i instrukcję. Okazało się to w ogóle nie nadające się do użytku, z postanowieniami, których i tak nie będę mógł spełnić. Generalnie dziwne rozwiązanie, którego nie byłem w stanie w ogóle dostosować do mojej firmy. Dlatego odradzam, lepiej jest od razu udać się do prawnika, który za nas będzie wprowadzał odpowiednie zmiany w firmie i pomoże nam dostosować działalność do wymogów prawa
  8. Na tyle na ile jest to możliwe, to staramy się wypełnić te obowiązki. Hasła za pomocą systemu Windows są wymuszane, do tego mamy specjalne oprogramowanie do rachunkowości, które pomaga w rozliczalności tego systemu, antywirus, kopie bazy danych i chyba to wszystko. Chociaż kontroli GIODO nie mieliśmy.
  9. W tym zakresie potrzebny będzie regulamin świadczenia usługi, do tego polityka prywatności która uwzględni cookies, do tego także niezbędna będzie polityka bezpieczeństwa i instrukcja zarządzania systemem informatycznym w firmie. W ten sposób będziesz miał komplet dokumentów, które pozwolą Ci legalnie działać. Przy okazji będziesz musiał zgłosić kilka zbiorów danych osobowych do GIODO
  10. Z głównych obowiązków to należy opracować instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, zapewnić jedną gaśnicę piętro/30 metrów od pracownika, zapoznać pracowników z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego, zapewnić odpowiednie oznaczenie wyjścia ewakuacyjnego
  11. Kronos, wszelkie budynki mieszkalne nie muszą mieć gaśnicy. A to czym jest budynek wielorodzinny nie ma dla tego tematu znaczenia .. Zanim coś napiszesz pierwsze poczytaj odrobinę np. http://www.straz.choszczno.pl/index.php?file=prewencja&prew_id=gasnice
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z naszego forum dyskusyjnego należy zaakceptować regulamin oraz Politykę prywatności znajdujące się pod adresem: Regulamin oraz Polityka prywatności