Skocz do zawartości

TG'99

Członkowie
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez TG'99

  1. a według mnie odpowiada jak najbardziej za to. szerzej na to patrząc chodzi o to, że to pracodawca decyduję na jakim sprzęcie pracuję pracownik i może przykład krzesła jest śmieszny ale doskonale pokazuję, że jeżeli pracodawca zainwestuję w dobry sprzęt, który będzie chronił kręgosłup w tym przypadku to może uniknąć takiego l4. drugą sprawą jest to, że czym lepszy sprzęt tym rzadziej trzeba go wymieniać i wbrew pozorom lepiej zapłacić raz a porządnie a nie wymieniać sprzęt raz na 2,3 miesiące. tak ja to widzę i mam nadzieję, że wyłożyłem ci wystarczająco dlaczego uważam, że pracodawca odpowiad
  2. TG'99

    1 strona instrukcja?

    nie, może być na wielu stronach. ma być przede wszystkim zrozumiała dla pracownika. czyli nie powinno w niej być paragrafów ustaw itp, ma być napisana prostym zrozumiałym językiem.
  3. może dlatego, że było uchwalone w 1984 roku a patrząc na to jak szybko rozwijają się media to może być przestarzałe i niedostosowane do dzisiejszych czasów.
  4. wątpię, żeby bagiety się zajmowały takimi sprawami. no chyba, że da im to większą wykrywalność to wtedy pewnie się za to wezmą
  5. http://www.giodo.gov.pl/319/id_art/2258/j/pl/ tutaj masz odpowiedź
  6. no właśnie są jakieś przepisy, które to regulują? bo jak ja szukałem to nic takiego nie znalazłem. trochę to dziwne moim zdaniem.
  7. w takim wypadku powinna być jakaś ochrona słuchu jeżeli jest to uciążliwe. myślę, że spokojnie może to zgłosić do przełożonego lub do bhpowca w miejscu pracy. ten drugi raczej nie zostawi tego bez żadnego działania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z naszego forum dyskusyjnego należy zaakceptować regulamin oraz Politykę prywatności znajdujące się pod adresem: Regulamin oraz Polityka prywatności