Skocz do zawartości

Adam1984

Członkowie
  • Zawartość

7
  • Ostatnio

Reputacja

0 Nie wyróżnia się

O Adam1984

• Ranga
    Nowicjusz
  1. Ja znam wyłącznie program STER i jestem z niego całkowicie zadowolony. Niestety nie mam doświadczenia z innymi programami, bo ten jest dla mnie wystarczający. Widzę też, że STER jest to chyba najpopularniejszy program tego typu - zaufało mu wiele firm, więc chyba to o czymś świadczy. Pracuję na nim od wielu lat i mogę z czystym sumieniem polecić go każdemu
  2. O, właśnie tego rozporządzenia szukałem. Byłem pewien, że ochrona pracowników przed nadmiernym hałasem jest obowiązkiem pracodawcy, jednak nie mogłem poszukać konkretnego przepisu, który to reguluje. Dobrze, że są tutaj osoby, które czuwają nad przedstawianiem konkretów
  3. Dla mnie jest to ewidentnie wypadek przy pracy. Napisała Pani w dalszym poście, że dokładnie w miejscu potknięcia znajduje się "uskok" (jedna płytka wyżej, a druga niżej). Każdy pracownik może więc się o nią potknąć, przewrócić i doznać różnego rodzaju urazu - i właśnie dokładnie tak było w tym przypadku.
  4. Tak jak już zostało wcześniej powiedziane - oczywiście, że opisana przez Pana sytuacja jest wypadkiem przy pracy. Zdarzenie było nagłe, zostało spowodowane przyczyną zewnętrzną, doszło do narażenia zdrowia lub życia pracownika, a to odbyło się w miejscu i godzinach pracy osoby poszkodowanej.
  5. Obowiązkiem pracodawcy jest ochrona swojego pracownika przed nadmiernym hałasem. Praca w hałasie do 100 dB nie powinna trwać dłużej niż maksymalnie 100 minut, natomiast przy wartości 110 dB do 10 minut dziennie. Osoby, które pracują w tego typu warunkach powinny otrzymać odpowiednie ochronniki słuchu.