byern 0 Napisano 14 Listopada 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2019 Czym warto się kierować przy wyborze porządnego umeblowania do biura? Czym charakteryzują się dobre i wygodne meble biurowe? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
pgw 0 Napisano 14 Listopada 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Listopada 2019 Meble do biura w tym fotele przeznaczone dla pracowników powinny mieć wszelkie atesty ale jeszcze ważniejszą rzeczą jest regulacja Tak aby były wygodne.Poza tym dobrze warto postawić na meble wykonane z mocnych materiałów niż potem musiec co chwilę zmieniać na inne: https://www.wnetrzaplus.pl/art3737-meble-metalowe-wszechstronne-zastosowanie-w-firmie.html Dobre są metalowe. Rzeczami, które potrzebuje każde biuro są na pewno krzesła, biurka i regały lub szafki do przechowywania ważnych dokumentów. Warto w szczególności zwrócić uwagę na fotele, nasi pracownicy spędzać będą w miesiącu sporo czasu siedząc na nich i w trosce o ich komfort pracy warto wybrać propozycję dobrej jakości i ergonomiczne.. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
nanga parbat 0 Napisano 15 Listopada 2019 Zgłoszenie Share Napisano 15 Listopada 2019 Dnia 14.11.2019 o 12:29, pgw napisał: Rzeczami, które potrzebuje każde biuro są na pewno krzesła, biurka i regały lub szafki do przechowywania ważnych dokumentów. Warto w szczególności zwrócić uwagę na fotele, nasi pracownicy spędzać będą w miesiącu sporo czasu siedząc na nich i w trosce o ich komfort pracy warto wybrać propozycję dobrej jakości i ergonomiczne.. Nic dodać nic ująć ? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.