Nataliamisiek 0 Napisano 26 Września 2016 Zgłoszenie Share Napisano 26 Września 2016 Jeśli adres firmy, w której pracuje został zmieniony, to muszę również zmienić wszystkie dane w teczkach pracowników? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
AlicjaP 0 Napisano 5 Października 2016 Zgłoszenie Share Napisano 5 Października 2016 Moim zdaniem nie. To w jaki sposób masz prowadzić teczki pracowników nie wynika z żadnych przepisów, w związku z tym nie jesteś zmuszana do tego, aby zmieniać te adresy. Masz tam daty, więc wszelkie wpisy będą zgodne z prawem. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Szefowa 0 Napisano 6 Października 2016 Zgłoszenie Share Napisano 6 Października 2016 Według mnie także nie ma takiej potrzeby. W tym wypadku wystarczy tylko stosować nowy adres do wpisów, które są dokonywane po zmianie adresu. I to wszystko! Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.