Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Nataliamisiek

Czy zmiana adresu firmy, zmuszam nie do zmian w teczkach pracowników?

Recommended Posts

AlicjaP    0

Moim zdaniem nie. To w jaki sposób masz prowadzić teczki pracowników nie wynika z żadnych przepisów, w związku z  tym nie jesteś zmuszana do tego, aby zmieniać te adresy. Masz tam daty, więc wszelkie wpisy będą zgodne z prawem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szefowa    0

Według mnie także nie ma takiej potrzeby. W tym wypadku wystarczy tylko stosować nowy adres do wpisów, które są dokonywane po zmianie adresu. I to wszystko!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×