Skocz do zawartości

Kiedy regulamin pracy zaczyna być ważny?


Bogus12

Rekomendowane odpowiedzi

Obowiązek wydania regulaminu pracy powstaje z chwilą zatrudnienia dwudziestego pracownika - bez względu na rodzaj łączącej strony umowy o pracę oraz fakt przebywania pracowników na urlopach.Regulaminy wchodzą w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania ich do wiadomości pracowników, w sposób przyjęty u danego pracodawcy. 

Odnośnik do odpowiedzi
3 godziny temu, ZimnyDrań napisał:

A w jaki sposób należy poinformować pracowników, gdy jest to telepraca? Wystarczy wysłać na adres e-mail wiadomość, czy w tym wypadku trzeba będzie dokonać przesyłki za pomocą listów poleconych?

Mail wystarczy, ale lepiej w tym przypadku zrobić jakąś  videokonferencje np. przez Skype, bo maile mogą wpaść do spamu, ktoś nie odczyta, może być z tym większy problem... zdecydowanie...

Odnośnik do odpowiedzi
  • 1 year later...

Kiedyś pracowałem w korporacji i też było dużo zachodu z procedurami i regulaminami. Teraz mam swoją firmę i widzę, że te procedury nawet się przydają, szczególnie jak na raz zatrudniasz wiele osób i każdy musi zostać przeszkolony z różnych zasad. Nawet o tym czytałem jakiś czas temu. U mnie zajmuje się tym dział HR i wszystko działa jak należy.

Odnośnik do odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z naszego forum dyskusyjnego należy zaakceptować regulamin oraz Politykę prywatności znajdujące się pod adresem: Regulamin oraz Polityka prywatności