mader 0 Napisano 14 Września 2016 Share Napisano 14 Września 2016 Mam do was pytanko odnośnie zabezpieczania ważnych pomieszczeń (archiwa, miejsca gdzie przechowujemy ważna dokumentację). W jaki sposób robicie to w swoich firmach? Ja nie mogę jakoś wpaść na dobry, zloty pomysł, który dałby mi 100% pewności na to, że ważne foldery są bezpieczne w tracie ewakuacji. Odnośnik do odpowiedzi
Grzesio 0 Napisano 30 Listopada 2016 Share Napisano 30 Listopada 2016 Dnia 14.09.2016 o 19:34, mader napisał: Mam do was pytanko odnośnie zabezpieczania ważnych pomieszczeń (archiwa, miejsca gdzie przechowujemy ważna dokumentację). W jaki sposób robicie to w swoich firmach? Ja nie mogę jakoś wpaść na dobry, zloty pomysł, który dałby mi 100% pewności na to, że ważne foldery są bezpieczne w tracie ewakuacji. Nie powinno być w tym nic trudnego. Oczywiście takie archiwa i inne miejsca z ważną dokumentacją są kluczowymi pomieszczeniami i należy odpowiednio zadbać o ich zabezpieczenie, ale wydaje mi się ze nie można w tym wypadku zrobić zbyt wiele. Przecież nie da się za każdym razem wynosić wszystkich papierów i dokumentów. Jedyne co można zrobić to wyznaczyć odpowiedzialną za zamkniecie tych pomieszczeń osobę. Tak właśnie postępuje się podczas ewakuacji. Należy także zamknąć komputery, zabezpieczyć je hasłami, schować leżące na wierzchu dokumenty, a także zamknąć istotne pomieszczenia w których takie rzeczy się znajdują. Możesz więc po prostu wybrać odpowiednie osoby i zobowiązać je do zamykania tych pomieszczeń. Odnośnik do odpowiedzi
Michał 0 Napisano 5 Grudnia 2016 Share Napisano 5 Grudnia 2016 Dnia 30.11.2016 o 02:31, Grzesio napisał: Nie powinno być w tym nic trudnego. Oczywiście takie archiwa i inne miejsca z ważną dokumentacją są kluczowymi pomieszczeniami i należy odpowiednio zadbać o ich zabezpieczenie, ale wydaje mi się ze nie można w tym wypadku zrobić zbyt wiele. Przecież nie da się za każdym razem wynosić wszystkich papierów i dokumentów. Jedyne co można zrobić to wyznaczyć odpowiedzialną za zamkniecie tych pomieszczeń osobę. Tak właśnie postępuje się podczas ewakuacji. Należy także zamknąć komputery, zabezpieczyć je hasłami, schować leżące na wierzchu dokumenty, a także zamknąć istotne pomieszczenia w których takie rzeczy się znajdują. Możesz więc po prostu wybrać odpowiednie osoby i zobowiązać je do zamykania tych pomieszczeń. Ja też podobnie jak Grzesio zdecydowałbym się po prostu na wyznaczenie odpowiednich osób, które mają być odpowiedzialne za zamykanie i sprawdzanie pomieszczeń w których przechowuje się ważne i istotne dokumenty. Odnośnik do odpowiedzi
Zenek 0 Napisano 4 Kwietnia 2017 Share Napisano 4 Kwietnia 2017 Dnia 05.12.2016 o 11:32, Michał napisał: Ja też podobnie jak Grzesio zdecydowałbym się po prostu na wyznaczenie odpowiednich osób, które mają być odpowiedzialne za zamykanie i sprawdzanie pomieszczeń w których przechowuje się ważne i istotne dokumenty. Dokładnie tak najlepiej wyznaczyć odpowiednie osoby, bo przecież nie można ciągle wynosić i wnosić ważnych dokumentów, archiw itd. Najlepiej więc jeśli wyznaczysz do tego odpowiednie osoby. Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi