Skocz do zawartości

Zabezpieczenie ważnych pomieszczeń podczas ewakuacji


Rekomendowane odpowiedzi

Mam do was pytanko odnośnie zabezpieczania ważnych pomieszczeń (archiwa, miejsca gdzie przechowujemy ważna dokumentację).  W jaki sposób robicie to w swoich firmach? Ja nie mogę jakoś wpaść na dobry, zloty pomysł, który dałby mi 100% pewności na to, że ważne foldery są bezpieczne w tracie ewakuacji.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 months later...
Dnia ‎14‎.‎09‎.‎2016 o 19:34, mader napisał:

Mam do was pytanko odnośnie zabezpieczania ważnych pomieszczeń (archiwa, miejsca gdzie przechowujemy ważna dokumentację).  W jaki sposób robicie to w swoich firmach? Ja nie mogę jakoś wpaść na dobry, zloty pomysł, który dałby mi 100% pewności na to, że ważne foldery są bezpieczne w tracie ewakuacji.

Nie powinno być w tym nic trudnego. Oczywiście takie archiwa i inne miejsca z ważną dokumentacją są kluczowymi pomieszczeniami i należy odpowiednio zadbać o ich zabezpieczenie, ale wydaje mi się ze nie można w tym wypadku zrobić zbyt wiele. Przecież nie da się za każdym razem wynosić wszystkich papierów i dokumentów. Jedyne co można zrobić to wyznaczyć odpowiedzialną za zamkniecie tych pomieszczeń osobę. Tak właśnie postępuje się podczas ewakuacji. Należy także zamknąć komputery, zabezpieczyć je hasłami, schować leżące na wierzchu dokumenty, a także zamknąć istotne pomieszczenia w których takie rzeczy się znajdują. Możesz więc po prostu wybrać odpowiednie osoby i zobowiązać je do zamykania tych pomieszczeń.

Odnośnik do odpowiedzi
Dnia 30.11.2016 o 02:31, Grzesio napisał:

Nie powinno być w tym nic trudnego. Oczywiście takie archiwa i inne miejsca z ważną dokumentacją są kluczowymi pomieszczeniami i należy odpowiednio zadbać o ich zabezpieczenie, ale wydaje mi się ze nie można w tym wypadku zrobić zbyt wiele. Przecież nie da się za każdym razem wynosić wszystkich papierów i dokumentów. Jedyne co można zrobić to wyznaczyć odpowiedzialną za zamkniecie tych pomieszczeń osobę. Tak właśnie postępuje się podczas ewakuacji. Należy także zamknąć komputery, zabezpieczyć je hasłami, schować leżące na wierzchu dokumenty, a także zamknąć istotne pomieszczenia w których takie rzeczy się znajdują. Możesz więc po prostu wybrać odpowiednie osoby i zobowiązać je do zamykania tych pomieszczeń.

Ja też podobnie jak Grzesio zdecydowałbym się po prostu na wyznaczenie odpowiednich osób, które mają być odpowiedzialne za zamykanie i sprawdzanie pomieszczeń w których przechowuje się ważne i istotne dokumenty. 

Odnośnik do odpowiedzi
  • 3 months later...
Dnia ‎05‎.‎12‎.‎2016 o 11:32, Michał napisał:

Ja też podobnie jak Grzesio zdecydowałbym się po prostu na wyznaczenie odpowiednich osób, które mają być odpowiedzialne za zamykanie i sprawdzanie pomieszczeń w których przechowuje się ważne i istotne dokumenty. 

Dokładnie tak najlepiej wyznaczyć odpowiednie osoby, bo przecież nie można ciągle wynosić i wnosić ważnych dokumentów, archiw itd. Najlepiej więc jeśli wyznaczysz do tego odpowiednie osoby.

Odnośnik do odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z naszego forum dyskusyjnego należy zaakceptować regulamin oraz Politykę prywatności znajdujące się pod adresem: Regulamin oraz Polityka prywatności