ITprofi 3 Napisano 2 Września 2016 Zgłoszenie Share Napisano 2 Września 2016 Witam Czy w przypadku przejścia zakładu pracy (tj. całej pracowni informatycznej) na mnie, będą musiał od nowa wypełniać obowiązki w zakresie BHP? De facto w pracy samej nic się nie zmieniło, w tym wypadku nadal są Ci sami pracownicy, za te same stawki, tylko zmienił się inny podmiot. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
MarcinJ 1 Napisano 3 Września 2016 Zgłoszenie Share Napisano 3 Września 2016 Nie ma takiej potrzeby, w tym wypadku wystarczy tylko powołać się na Cytat art 23 ust 1 § 1. W razie przejścia zakładu pracy lub jego części na innego pracodawcę staje się on z mocy prawa stroną w dotychczasowych stosunkach pracy, z zastrzeżeniem przepisów § 5. Jednak dla samych celów dowodowych warto otrzymać odpowiednie dokumenty od poprzedniego pracodawcy, co do szkoleń, braku przeciwskazań lekarskich etc. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
tolekbanan 0 Napisano 18 Września 2016 Zgłoszenie Share Napisano 18 Września 2016 Nie jest to wymagane. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.