Skocz do zawartości

Ścieżka działania w przypadku usterki


Rekomendowane odpowiedzi

Przedstawiciel związków i jednocześnie kierownik jednego z działów uważa, że (np.: przy przepalonej żarówce lub awarii maszyny) najpierw powinien zgłosić usterkę do działu bhp, a potem bhp powinno zgłosić to do działu energetycznego. Bo "społeczny inspektor pracy prowadziłby księgę i bhp musiałoby monitorować wszystkie zapisane w niej usterki i naprawy".

Z kolei nam się wydaje, że kierownik powinien zgłaszać wszelkiego rodzaju usterki bezpośrednio do działu zajmującego się ich naprawą.

Jak to powinno wyglądać w praktyce?

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...