Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.08.2016 w Odpowiedzi

  1. Darek, jeśli nie masz pojęcia na temat danych osobowych, to uwierz mi, że jesteś wyrządzić sobie i innym wiele szkody. Poczytaj o transmisji z kamer monitoringu w Polsce na rosyjskich serwisach internetowych z powodu złych zabezpieczeń, podobnie upadających firmach z powodu niezmieniania haseł po rozstaniu się z pracownikami (vide. jedna z firm zajmujących się pozycjonowaniem). Dlatego jeśli nie chcesz zatrudnić ABI, to przynajmniej ustal jakiegoś pełnomocnika, który wyjaśni Ci podstawy w tym zakresie. U nas w firmie (pracuje około 20 osób) jest ustanowiony ABI, z tego co wiem to rozliczenie z
    1 punkt
  2. Tak tak ... Kopiuj regulaminy z tysiącem klauzul abuzywnych, z pewnością wyjdzie Ci to na dobre, w szczególności gdy masz jakieś zamiary względem tego projektu.. Teraz już kancelarie nie polują na takie strony, ale kiedyś była nie lada nagonka na regulaminy stron www, bo można było ładnie zarobić na kosztach sądowych. Dlatego nie polecam ich tworzyć samemu, gdy jest to projekt komercyjny, za 200-300zł możesz spokojnie mieć je stworzone przez kancelarię
    1 punkt
  3. Korzystałem z tej strony - http://www.giodo.gov.pl/163/id_art/1063/j/pl/ i też nie ogarniałem o co im chodzi z tymi powiązaniami pomiędzy strukturami zbiorów danych osobowych. W końcu doszedłem do wniosku, że nie ma sensu bawić się z tymi różnymi rysunkami i tabelkami, a warto po prostu przejść do pogrubienia elementów ze zbiorów, które są ze sobą powiązane. Np: Zbiór 1 Dana 1, Dana 2 Zbiór 2 Dana 1 Dana 3 Zbiór 3 Dana 4 Dana 5 Dzięki temu, że w zbiorze 1 i 2 znajduje się Dana 1, to jesteś w stanie połączyć te dwa zbiory, a tym samym wszelkie dane, które się w nim znajdują.
    1 punkt
  4. Nazwę zbioru najlepiej wskazuje ze względu na podstawę prawną, którą posiadasz do jego przetwarzania. Każda nowa podstawa prawna będzie stwarzała nowy zbiór danych. Dla przykładu, z pewnością masz dane klientów - jednakże część to będą dane, które są niezbędne ze względu na prowadzenie z nimi transakcji (a więc art. 23 ust. 3), a z drugiej strony artykuł ten nie jest wystarczającą podstawą do tego, aby wysyłać do nich tych klientów maile z wiadomościami marketingowymi twojej firmy (tutaj masz art. 23 ust. 5). A więc będziesz miał 2 zbiory - zbiór danych klientów do wykonania umowy i zbiór adre
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...